In Naarden op Gooimeer 10 & 11. Op steenworp afstand van de A1 en bereikbaar met het OV. Vanuit het hoofdkantoor ondersteunen wij vanuit de staffuncties alle divisies en bijbehorende klieken door het land.
Ons belangrijkste doel? Medische problemen verhelpen bij onze cliënten, zodat zij een vitaal leven kunnen leiden. Daarbij zijn we steeds op zoek naar vernieuwende inzichten en de beste werkwijze om onze zorg beter te maken. We streven ernaar de beste te zijn!

We geloven dat we groeien door de beste mogelijk zorg te leveren op een efficiënte manier. Dat we ons kunnen onderscheiden van andere zorgaanbieders door de cliënt echt op de eerste plaats te zetten. Door persoonlijke aandacht voor onze cliënten te hebben, een welkom gevoel te geven en uitstekende service te bieden.

Natuurlijk zijn kennis en kunde belangrijk binnen onze organisatie, maar persoonlijkheid en het vermogen goed samen te werken is zeker even belangrijk als het gaat om wie we aannemen. Onze teams zijn namelijk hecht en gevormd rond één expertise (Bewegen | Ogen | Huid&Vaten | Vrouw &Inwendig| Memira by Bergman Clinics (ogen) en Bey by Bergman Clinics (uiterlijk). We stellen duidelijke doelen en focussen met elkaar op het beste resultaat.

Hoewel Bergman Clinics een grote organisatie is met ruim 2.000 medewerkers is, is de dagelijkse werkvloer voor de meesten toch een kleinschalige (focus)kliniek. We geven onze mensen graag vrijheid en zelfstandigheid in hun functie, houden de lijnen kort en de organisatie plat. Op deze manier haalt iedereen het beste uit zichzelf, waardoor wij medische zorg van hoge kwaliteit kunnen aanbieden. Zo kunnen we toonaangevend, vernieuwend en succesvol zijn in het zorglandschap. “Wij maken de medische zorg elke dag beter”.

Shamara

Onderdeel van het secretaresseteam van Bergman Clinics. Het geeft mij ontzettend veel voldoening om alles van A tot Z te regelen voor mijn collega’s, vooral als het gaat om binding en communicatie. Het organiseren van activiteiten heeft hele mooie resultaten opgeleverd, van het organiseren van een BIDA (hoofdkantoor) goes back to school, het Sinterklaasfeest tot aan een geweldig nieuwjaarsfeest. Al deze activiteiten hebben de meeste van mijn collega’s leuke herinneringen opgeleverd. Daar doe ik het voor!

Ingeborg

Naast het aansturen van het team 'Kwaliteit' ben ik bezig met het opstarten van de focusteams. We starten met één focusteam per divisie en zullen dit komende jaar verder uitbreiden over meer zorgprogramma's. De focusteams leren blijvend stapsgewijs, met behulp van data, te verbeteren, zodat dit verankerd wordt in de cultuur van Bergman Clinics. Dit sluit aan bij onze missie “Wij maken zorg elke dag beter. Ik vind Bergman Clinics een hele mooie organisatie om voor te werken en hoop dat we samen blijven verbeteren voor onze cliënten in de focusteams en daarbuiten. Ik geloof namelijk dat het altijd nog beter kan.

Johnny

Manager ICT Services en werkt al meer dan 10 jaar bij Bergman Clinics. Het geeft heel veel voldoening als je mensen kunt helpen, op wat voor manier dan ook. Kijk niet alleen naar jezelf of je eigen werkzaamheden, maar denk ook aan het grotere geheel. Bedenk wat voor consequenties de dingen die je doet, of belangrijker juist niet doet, heeft voor andere collega’s of afdelingen. Bergman Clinics is geen klein bedrijfje meer. We zijn tegenwoordig een multinational. Dat geeft heel veel kansen en mogelijkheden!
Benieuwd of jij bij Bergman Clinics past? Check jouw match met onze bedrijfscultuur en wie weet tot snel!

Interessante vacatures in je mail?