Omdat je mensen wilt helpen

Geen dag is hetzelfde voor onze klantenservice medewerkers. Samen met je collega’s van het Contact & Service Center ben je het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande cliënten van Bergman Clinics. Via telefoon en mail. Dat kan ook gedeeltelijk vanuit huis, zodat jij optimaal kunt presteren.

Snel en accuraat

Jij geeft onze klanten een goede eerste indruk van onze kliniek. Professioneel en met aandacht beantwoord je hun vragen en geef je passende informatie. Als klantenservicemedewerker ben je onze oren en ogen, en help je ons onze service te verbeteren. Doordat je werkt binnen één zorgprogramma, kun je snel en accuraat handelen. Twee keer per jaar krijg je les, zodat je vragen nóg beter kunt beantwoorden. Zo doe je gelijk handige medische kennis op.

Snel en accuraat

Jij geeft onze klanten een goede eerste indruk van onze kliniek. Professioneel en met aandacht beantwoord je hun vragen en geef je passende informatie. Als klantenservicemedewerker ben je onze oren en ogen, en help je ons onze service te verbeteren. Doordat je werkt binnen één zorgprogramma, kun je snel en accuraat handelen. Twee keer per jaar krijg je les, zodat je vragen nóg beter kunt beantwoorden. Zo doe je gelijk handige medische kennis op.

Goede sfeer en veel flexibiliteit

Ons klantenserviceteam is een familie. Collega’s ondersteunen elkaar, je voelt je er in een mum van tijd thuis. Voor lunch hebben we een goede kantine en zomers kun je samen iets lekkers drinken op ons gezellige dakterras. We begrijpen dat flexibiliteit voor jou belangrijk is. Daarom kun je je werktijden samen met ons bepalen en is thuiswerken heel normaal. Wij zorgen voor een goede werkplek. Zodat je thuis dezelfde kwaliteit en service kunt bieden als op kantoor.

Goede sfeer en veel flexibiliteit

Ons klantenserviceteam is een familie. Collega’s ondersteunen elkaar, je voelt je er in een mum van tijd thuis. Voor lunch hebben we een goede kantine en zomers kun je samen iets lekkers drinken op ons gezellige dakterras. We begrijpen dat flexibiliteit voor jou belangrijk is. Daarom kun je je werktijden samen met ons bepalen en is thuiswerken heel normaal. Wij zorgen voor een goede werkplek. Zodat je thuis dezelfde kwaliteit en service kunt bieden als op kantoor.

Onze collega Wilma vertelt:

''Sinds 2018 ben ik Recruitment Business Partner voor het Contact & Service Center. Het opschalen binnen ons team had tot gevolg dat wij een betere bereikbaarheid hadden voor onze cliënten. Ik denk dat de hele organisatie daar baat bij heeft maar zeker ook onze cliënten. Ik ben trots op de performance van het hele Contact en Service Center!''

Interessante vacatures in je mail?