Werken als eerste én belangrijk aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande cliënten. Zo is jouw baan als klantenservice medewerker misschien wel het beste te omschrijven. Jij zorgt ervoor dat onze cliënten professioneel en met aandacht worden geïnformeerd.
Bij Bergman Clinics ben je samen met je team een bron van informatie. Die informatie breng jij over aan nieuwe of bestaande cliënten. Dit kan zijn door inkomend- en uitgaand telefoonverkeer maar ook door het beantwoorden van e-mails. Doordat je werkt binnen één specialisatie, we hebben er vijf, kun je snel en accuraat handelen.

Avelon vertelt je in het onderstaande filmpje graag meer over het werken bij Bergman Clinics op het Contact & Service Center! Meer informatie over onze divisies is terug te vinden onder 'Divisies' op de homepagina.
Persoonlijke ontwikkeling
We hechten binnen Bergman Clinics veel waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers. Daarom heb je binnen het Customer Care team de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie. Onze Bergman Academy helpt onze medewerkers daarbij. Daarnaast zijn de teams gemotiveerd, enthousiast en is er ruimte voor humor.
Bij het Contact & Service Center ontvangen wij (bijna) iedere maand nieuwe collega’s.

een bakermat van talenten

Bij het Contact & Service Center ontvangen wij (bijna) iedere maand nieuwe collega’s. Deels komt dat door uitbreiding zodat wij onze cliënten snel telefonisch te woord kunnen staan. Ook vragen die binnenkomen via de mail of chat worden vlot in behandelingen genomen, zo ook de verwijzingen van een Huisarts. Natuurlijk zijn er ook collega’s die ons verlaten en hun carrière elders voortzetten. Maar we zijn er vooral trots op dat een groot deel van onze collega's intern doorstromen naar een andere functie binnen het hoofdkantoor of één van onze klinieken, en wat zijn wij dan super trots op hen!

Wilma

Sinds 2018 ben ik recruiter/employee engagement specialist voor het Contact & Service Center. Het opschalen binnen ons team had tot gevolg dat wij een betere bereikbaarheid hadden voor onze cliënten. Ik denk dat de hele organisatie daar baat bij heeft maar zeker ook onze cliënten. Ik ben trots op de performance van het hele Contact en Service Center!

Sven

Als klachtencoördinator voor het Contact & Service Center kijk ik ook waar de knelpunten liggen in communicatie naar cliënten en wat we beter kunnen doen. Gelukkig krijg ik veel ondersteuning van de expertmedewerkers van alle teams van het Contact & Service Center hierin. Thuiswerken creëert een afstand die je op digitale manieren probeert tegen te gaan – ik bel, video-WhatsApp en Teams me suf. Als teammanager is mijn team het belangrijkste wat er is, zolang het goed gaat met hen, gaat het goed met mij.
Benieuwd of jij bij Bergman Clinics past? Check jouw match met onze bedrijfscultuur en wie weet tot snel!

Interessante vacatures in je mail?